BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

Sabtu, 13 Jun 2009

13 Tanda Anda Telah Jatuh Cinta

Jika anda ingin tahu sama ada anda telah jatuh cinta dengan seseorang, anda boleh mengetahui melalui perkara berikut:

1. Anda tidak akan marah terlalu lama dan akan berusaha untuk mengawal kemarahan anda terhadapnya.

2. Anda akan sentiasa merindui dia.

3. Apabila berjalan dengan dia, anda akan berjalan dengan perlahan.

4. Anda akan tersipu-sipu malu apabila bersama dengannya.

5. Apabila anda berfikir tentang dirinya, jantung anda akan berdegup pantas.


6. Hanya dengan mendengar suaranya, anda akan tersenyum tanpa sebab.

7. Apabila anda melihat dia, anda tidak akan peduli orang di sekeliling anda. Anda cuma melihat dia seorang.

8. Anda akan mula mendengar lagu yang berirama balada.

9. Dia sentiasa di fikiran anda.

10. Anda akan sentiasa terhidu baunya.

11. Anda menyedari bahawa anda akan tersenyum apabila memikirkan tentang diri dia.

12. Anda akan lakukan apa sahaja untuk dirinya.

13. Apabila anda membaca ini, pada masa yang sama, ada seseorang di dalam fikiran anda.



Pendapat Mr Teddy:

1 - Sudah tentu. Sudah mesti kita akan cuba mengawal kemarahan jika berlaku sebarang masalah dalam perhubungan.

2 - Hehehe… Segan la nak cakap. Tapi memang betul pun… Selalu jugak rindu pada Mrs Teddy.  

3 - Kadang-kadang kot saya jalan perlahan dengan Mrs Teddy. Selalunya saya jalan laju sebab masa itu penting. So mesti ikut timing yang dah dirancangkan.

4 - Ye ke tersipu-sipu malu? Saya biasa je…

5 - Kadang-kadang ada juga berdegup pantas. Tetapi setakat ni masih normal lagi.

6 - Itu sudah pasti. Macam orang gila kan? Hehehe…  

7 - Betul juga. Tetapi ada kalanya saya pandang gadis lain. Gatai no…

8 - Benar… Tetapi lagu balada tu macam mana ya?

9 - Aah. Selalu teringat pada Mrs Teddy saya.

10 - Erks! Yang ni tak dapat dipastikan. Macam mana terhidu baunya ya?  

11 - Hehehe… Kadang-kala ketika keseorangan di dalam kereta teringat pada dia dan tersenyum sorang-sorang bila imbas memori bersama dengan Mrs Teddy.

12 - Itu pasal orang cakap, cinta itu buta. Sanggup buat apa sahaja demi orang yang kita sayang.

13 - Aah. Teringat pada Mrs Teddy. Terus call dia…

Apa pula pendapat anda? Adakah anda turut jatuh cinta dari 13 tanda yang dikongsikan oleh myra...

0 ulasan: